عرض سلام و تحیت دارم خدمت همه دوستان گرامی، بسیار خوشحالم که بعد از یک مدت طولانی، مجددا در خدمت شما عزیزان هستم و امیدوارم که دوستان عذرخواهی بنده رو بابت این همه تاخیر در پاسخ گویی و بروزرسانی وبلاگ بپذیرند.
روزهایی که پشت سرگذاشتیم مصادف بود با ایام سالگرد رحلت آبروی هنر تلاوت قرآن استاد معظم و قاری مفخم مرحوم شیخ عبدالباسط عبدالصمد رضوان الله تعالی علیه بود که متاسفانه بنده علی رغم تدارک هایی که دیده بودم، این توفیق رو نداشتم تا مثل سنوات گذشته در این باره در خدمت دوستان باشم و از این بابت متاسفم. (یکی از دوستان هم از این مسئله حسابی شاکی بودن و بنده رو مورد لطفشون قرار دادن!!!)
تلویزیون کشور مصر هم به این مناسبت یعنی بیست و هشتمین سالگرد درگذشت استاد عبدالباسط یک تلاوت جدید تصویری رو در روز سی ام نوامبر پخش کرد. ضمن گرمیداشت یاد و خاطره این استاد بی نظیر تلاوت قرآن کریم و طلب مغفرت و رضوان برای استاد و اعتلای روح ایشون، این تلاوت رو در یک نسخه ممتاز و با کیفیت اصلی پیشکش حضور شما گرامیان می کنم.



هزینه دانلود: ختم یک صلوات و یک حمد و یک سوره برای روح مادرم، استاد و جمیع مومنین


مائدة 90-93  |  قاهره، منطقه عجوزه، مسجد مغفرت 1985م  |  مدت: 7 دقیقه


همچنین مدتی قبل از این، شبکه مصری ماسپیرو زمان تلاوت تصویری جدید دیگه ای رو از استاد پخش کرد که این تلاوت رو هم در این پست تقدیم دوستان عزیز می کنم. این تلاوت به مناسبت هجرت پیامبر و مانند تلاوت فوق برای برنامه ای تلویزیونی تحت عنوان "فی بیوت الله" اجرا شده. جناب عصام عبدالباسط فرزند استاد عبدالباسط هم در تصویر و در کنار استاد دیده میشه.
متاسفانه اون زمان از پخش این تلاوت اطلاع نداشتم تا شخصا اون رو ضبط و با کیفیت اصلی تقدیمش کنم. البته کیفیت نسخه پیش رو چندان هم پایین نیست و نسبتا قابل قبوله.

توبه 38-41  |  قاهره، منطقه دراسه، مسجد صالح الجعفری 1986م  |  مدت: 11 دقیقه