بسم الله الرحمن الرحیم

عرض تعزیت و تسلیت دارم به پیشگاه حضرت صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و  همچنین به شما دوستان و بازدید کنندگان گرامی به مناسبت فرار رسیدن ماه محرم الحرام، ماه حزن و اندوه آل الله، ماه امام عزت و آزادگی، سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام.



به همین مناسبت و با استناد به حدیث روایت شده از امام صادق علیه السلام که سوره فجر را سوره امام حسین علیه السلام نامیدند و می فرمایند: سوره فجر را در نماز های مستحب و واجب خود بخوانید چرا که این سوره، سوره حسین بن علی است، دو تلاوت از این سوره رو با صدای دلنشین استاد مرحوم عبدالباسط تقدیم شما عزیزان می کنم. دوستان کاملا مستحضر هستند که استاد تلاوتهای متعددی از این سوره مبارکه دارند که اغلب در میان یا انتهای تلاوت قرائت شده اما برای این پست تلاوت هایی که با این سوره شروع میشن رو انتخاب کردم.

هزینه دانلود: ختم یک صلوات و یک حمد و یک سوره برای روح مادرم، استاد و جمیع مومنین 


فجر بلد ضحی انشراح تین نصر |  کویت مسجد السوق 1966  | مدت تلاوت: 29 دقیقه



فجر ضحی انشراح تین علق نصر ناس |  کویت | مدت تلاوت: 29 دقیقه


اما شاخص ترین تلاوت استاد عبدالباسط از سوره فجر همون شاهکار کم نظیر حشر تکویر فجر (تلاوت شماره 1) هست که در این تلاوت اصل مطلب از این سوره رو تلاوت کردن، آیات انتهایی سوره فجر که طبق روایات به شهادت امام حسین علیه السلام اشاره داره و استاد این مقطع رو با شکوه و معنویت عجیب و غریب و غیر قابل وصفی تلاوت کردن که من در اینجا بد ندیدم این مقطع رو جداگانه تقدیم ک
نم.