به تازگی دو تلاوت تصویری از استاد عبدالباسط، نه با کیفیت عالی اما با کیفیتی بهتر از نسخه‌های سابق منتشر شده که در این پست هدیه حضور علاقه‌مندان استاد می‌شه.

تلاوت اول در گذشته بصورت سیاه و سفید و با کیفیتی بسیار پایین منتشره شده بود. این تلاوت که به مناسبت یاد بود غزوه بدر در مسجد امام حسین اجرا شده در حقیقت از دو تلاوت کوتاه که در این ویدیو با هم ترکیب شدند تشکیل شده. در مصر معمولا این قبیل مراسم با تلاوت قرآن یکی از قراء مشهور اون کشور آغاز می‌شه و مجلس با سخنرانی یکی از شخصیت‌های دینی و همچنین اجرای ابتهال ادامه پیدا می‌کنه و در نهایت با تلاوت همون قاری که معمولا از قصارالسور هست مراسم به پایان خودش می‌رسه.

تلاوت دوم این مجلس یعنی سوره نصر یکی از کوتاهترین تلاوت‌های مجلسی استاد عبدالباسط هست که تنها در سه فراز و هر سه فراز در پرده صوتی پایین اجرا شدند.

هزینه دانلود: ختم یک صلوات و یک حمد و یک سوره برای روح مادرم، استاد و جمیع مومنین




انفال 10-13 + نصر   |  قاهره، مسجد الحسین، دهه 80 |  9 دقیقه


تلاوت دوم و زیبای این پست هم سابقا در این وبلاگ منتشر شده بود. نسخه سابق اون از روی صفحه تلویزیون فیلمبرداری شده بود و به همین دلیل صدا و تصویرش از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود. خوشبختانه نسخه جدید فاقد این مشکل هست اما همچنان کیفیت ایده‌آلی بحساب نمیاد.



حشر 21-آخر نبأ شمس ضحی انشراح تین قدر  |  امارات، ابوظبی، دهه 80 |  25 دقیقه